2018. január 21., vasárnap

Születésnap

Happy 32-t nekem! :)

Egy kicsit korábban megkaptam az ajándékom, merthogy sehova nem lehetett erejteni akkora volt. Annyi segítséget kaptam, h fényes szürke és nagy. Ugyan megfordult a fejemben, h az amit végül kaptam, de hamar elvetettem az ötletet.
Nagyon szépet kaptam, OMG el sem hiszem. ( el is sírtam magam egy picit )





Búcsú a régitől, az új beüzemelése

Sajnos a laptop ( late 2008 ) már nehezen bírta, így egy ideje kinéztem, h ha lecserélem akkor most asztali lesz. Ha utazunk úgyis az iPad-et visszük, az elég, egyébként meg csak itthon használom. Nekem munkához sem kell és sulihoz sem, így kb felesleges lett volna. Az asztali viszont egyrészt nagy is és végre van bőven tárhelyem. 


Franky még tortát is sütött <3
( bestboyfriendever )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése