2018. február 9., péntek

Vevőink

- A kutyám nem hallgat rám.
- Mennyi idős a kutya?
- 3 hónapos.

- A tenyésztő azt mondta a kutya szobatiszta, de mindent összepisil.
- Menniy idős?
- 9 hetes.

- Melyik konzervet fogja jobban szeretni a macskám? A bárányosat vagy a pulykásat?
- Nem tudom, általában melyik ízt preferálja?
- Nem tudom, de nincs valami kimutatás, hogy melyiket hozzék vissza gyakrabban?
( de bammeg, a boltban található 5000 terméknek mind megvan a kimutatása a fejemben, h melyiket milyen gyakorisággal hozzák vissza )

- A kígyom fuzzy-t eszik.
- Sajnálom, de nálunk csak pinky vagy fluff van.
- De az enyém fuzzy-t eszik.
- Sajnálom, de mint említettem, nálunk csak pinky vagy fluff van.
- Fuzzy nincs?
- Nincs. Sajnos rendelni sem tudunk, de miért nem kérdezi meg a tenyésztőt akitől vette?!
- Egy boltban vettem.
- Lehet a boltban is árulják, vagy esetleg megmondják ők honnan szerzik be.
- Aha, tényleg. Oké. De akkor biztos nincs fuzzy?

- Vettünk egy hörcsögöt ( volt már korábban is ), a kolleganőnek elmondtuk, h nem baj ha többet kell fizetni, de érdekelne egy üveg terrárium, mert az előző tönkretette a műanyag ketrecet. A hörcsög 1 nap alatt kirágta magát, kártérítést szeretnénk.
- Rendben, de megkérdezhetem miért vettem mégis manyagot ha üvegért jöttek?
- A kolleganő azt mondta ha elég játéka van akkor kevésbé valószínű, h kirágja magát.
- Értem. Semmi probléma. A blokk megvan még?
- Nincs, de van VIP kártyánk, azon biztos rajta van.
- Rendben, akkor bármikor visszahozhatják.
- A ketrecet vissza kell vinnünk?
- Ha visszafizetést szeretnének akkor igen.
- Hát csak ez nem az én ketrecem.
- ??? ( WTF ) . . . Sajnálom, de csak akkor tudom visszaadni az árát ha visszahozzák a terméket.
- Oké. Majd még visszahívom.
- ( később hívott a hapsi felesége )
- Akkor csak úgy kapjuk vissza a pénzt ha visszahozzuk a ketrecet?
- Igen. Különben a rendszerben nem stimmelnek a számok és ez így működik. Nagyon szívesen visszafizetjük az árát, de ahhoz látnunk kell a megrongálódott terméket.
- De anélkül nem lehet? Mert ahhoz Über-t kell hívnom és az legalább £20 lesz és akkor már nem is éri meg visszahozni.
- Sajnálom, de nem adhatunk csak úgy valakinek bemondásra kártérítést a termék visszahozatala nélkül. Én sem mehetek be a Zarába azt mondva, h a kabát tönkrement és fizessenek £50-ot, jah, de a kabát az nincs itt.
- Akkor sem értem, h miért nem lehet anélkül. Beszélhetnék valaki mással?
- Az üzletvezető jelenleg nincs bent, ha megadja a nevét és telefonszámát vasárnap felhívja.

- Vevő 2 terméket tart a kezében ( malacfül & bárányfül )
- Mi a különbség a kettő között?
- Az egyik malac a másik bárány.

- A kutyám jelenleg Royal Canin tápot eszik, de javasolna valami mást? Azt hallottam az annyira nem jó.
- Érzékeny a pocija? Milyen fajta? mennyi idős?
- Francia Bulldog, 3 éves, nem érzékeny.
- AVA, Wainwrights, Evolution, Argen Grange . ( mindegyikről mondtam pár dolgot )
- Aha, köszönöm.
- ( láttam ahogy elsétál a Royal Canin táppal )

- Tudna javasolni sampont az érzékeny bőrű kutyámnak?
- Aloe és zab, nyugtato és hypoallergenic. Vagy az áfonyás nyugtató sampon.
- De a kutyám fehér, ez a fehér kutyasampon is jó?
- Fehérszőrű kutyáknak van, de nem érzékeny bőrre.
- ( megvesz egy sampont ami se nem fehér kutyáknak van, se nem érzékeny bőrre )

- Augusztusban vettem egy Flexi pórázt, de nem működik, kártérítést szeretnék.
- ( Január van )

- Vettünk egy hörcsögöt, de megharapta a kisfiam. Visszahozhatom?

- Egy hete vettünk egy tengerimalacot önöknél, de nem eszik, nem iszik, mit csináljunk?
- Azt javasolnám vigyék el állatorvoshoz.
- De már hármat felhívtam és egyik sem foglalkozik velük.
- Ha vissza szeretné hozni hozzánk semmi akadálya, átvesszük öntől.
- Mármint, hogy akkor többé nem az enyém?
- Igen.
- De hát a lányom már anynira ragaszkodik hozzá. Akkor adnak helyette egy másikat? Mert különben pénzt veszítek rajta.
- Nem adunk helyette másikat. Sajnos mi egy pici üzlet vagyunk és nálunk nincs állatorvos, a legközelebbi a Royal Veterinary College.
- Őket már hívtam, de az állatorovsuk allergiás a tengerimalacokra.
- Sajnos én sem tudok másikat ajánlani. (némi telefonálás és kb 15 perccel később találtam neki állatorvost, megkértem, h tartsák a helyet amíg visszahívom a nőt. Visszahívtam, azt mondta oké, majd felhívtam az állatorvost, h köszönjük akkor 4-re ott lesz a hölgy a tengerimalaccal. )

- Január 31-én rendeltem konzervet, azt írták 4-én itt lesz az üzletben.
- Sajnálom, de még nem érkezett meg.
- És most mit fognak csinálni? Múltkor is ez volt és akkor a másik kollega megoldotta. Meg tudom adni a rendelés számát.
- Sajnos nem tudok az alapján keresni, mert a termék nem az üzletünkből történik kiszállításra hanem a nagy raktárból.
- De akkor most mi lesz?
- Megadhatom a vevőszolgálat telefonszámát vagy felhívhatom őket, de nekem is ugyanazt az információt tudják mondani amit önnek mondanának.
- Hívja fel őket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése