2018. április 7., szombat

Fényképes beszámoló

Rájöttem, h egy ideje megint nem írtam. ( Rossz Cinka ) Szval gyors helyzetjelentés.

Franky hazament 4 napra. Én szabit vettem ki arra az időre. PLusz megtoldottam pár nappal, így végül 8 napot voltam itthon :D gyakorlatilag csak kriándultam a kutyával és a munkafüzetem csináltam.




Csak egy "kicsit" lett sáros



A nagy tanulásban azért maradt időm arra is, h kiszínezzem a halakat a munkafüzetben :D 


Aztán Franky hazatért egy kisebb adag édességgel. :) 



Bo pedig Nemo halat kapott ajándékba



Visszatértünk dolgozni. 
Aztán nemsokára jött Eszter. 
Kivittük kuttyot a parkba. 
Aki a frászt hozta ránk, mert leugrott egy szikláról, mert mamigazdi arrébb mert menni kb 1.5 métert és azt hitte otthagyom. 


Szerencsére semmi baja nem lett. Nem tört vagy horzsolt le semmit, csak épp majdnem infarktust kaptunk miatta. 
Majd kb 10 perccel később rátámadt egy kutya. 
Nem volt jó nap.

Nemrég végre közösen voltunk szabadok, el is mentünk reggelizni. 
Jó kis English breakfast



Munkahelyi képek



Szegény teknősnek szomorú története van. . . 
konkrétan otthagyták az üzletben egy polcon. 
Gondolom a gazdája meggondolta magát, többé már nem kellett és úgy gondolta nálunk majd biztos jó helye lesz. Tény, h jobb mintha elengedte volna Hyde Parkban, na de akkor is. Hívtuk az állatmentőket és másnap reggel jöttek érte.




Vki még mindig szeret az ágyban aludni. :)







Kapott nyuzsit hiszen húsvét volt. 
Igaz utána kapta, de who cares. Imádja.


Száraz az orra, de nagyon, úgyhogy rendeltem neki krémet.
Mág csak 2 napja kenem, de már most sokkal szebb. Megérte ezt a £4-ot.


Van némi maradék fonalam, nem tudtam mit kezdjek vele, aztán rátaláltam a Knit for Peace -re, úgyhogy nekiálltam sálak gyártásába. A következő sztem majd vmi gyerekjáték lesz. 


Küldtem haza anya kutyusának ágyat. Eléggé megszerette. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése